המדריך לבניית אתר אינטרנט כמכונת לידים

שיווק דיגיטלי לעסק שלכם מתחיל בבניית אתר מקצועי. כדי להשיג נוכחות עוצמתית ברשת שתגייס עבורכם לידים ופניות מלקוחות פוטנציאליים, יש להשקיע בהכנות המקדימות ולא לזלזל באף שלב בדרך אל האתר המושלם שיהיה עבורכם מכונת לידים איכותיים:

מציאת חברה לבניית אתרים

מרוב חברות בניית אתרים ניתן בקלות להתבלבל. לכן, חשוב מאוד לא לקבל כאן סחרחורת ולחפש באינטרנט חברות לבניית אתרים וותיקות ומנוסות, לבדוק את תיק העבודות שלהם, לצלצל אליהם לקבלת ייעוץ טלפוני ראשוני חינם ולבקש המלצות. לאחר הבדיקה הזו, יש להיפגש עם עד 3 חברות במקסימום, שוב, על מנת לא להתבלבל מרוב הצעות מחיר שונות ומשונות שרק יבלבלו אתכם. לאחר שבחרתם את החברה לבניית אתרים המתאימה ביותר עבורכם, בתקציב הנכון לכם, עם חברה שהתחברתם אליה ברמת האישית והמקצועית, תתחילו את תהליך בניית האתר המדהים שלכם.

להלן השלבים הנכונים לבניית אתר כמכונת לידים

  1. איפיון ומחקר
  • הכרת העסק – יש חשיבות עצומה להיכרות עם אופי העסק והסיפור שמאחוריו, על מנת להגדיר את המאפיינים הנדרשים להקמת אתר אינטרנט המתאים ביותר לצרכי העסק.
  • הכרת המתחרים המרכזיים – כדי שנוכל להבליט את היתרונות מולם, ליצור בידול וייחודיות ולקחת השראה.
  • הכרת קהל היעד – ע"י תהליך ניתוח ואיפיון של דמות הלקוח הפוטנציאלי המדויק עבור העסק שלכם.
  • בניית מפת אתר – לאחר מחקר מילים ובכפוף לאסטרטגיית הקידום, על מנת להבין את סדר הגודל של הפרויקט וכמות ביטויי המפתח המיועדים לקידום.
  • בחירת שפה עיצובית – חלק מתהליך מיתוג החברה הכולל הגדרת פלט צבעים, לוגו, פונט, סגנון ויזואלי ועוד.

2. עיצוב ממשק וחוויית משתמש

עיצוב המסכים השונים של האתר על פי השפה העיצובית שהגדרנו, עם דגש על חוויית משתמש חיובית ומניעה לפעולה בכל עמוד באתר. התחום הזה נקרא UI/UX כלומר User Experience ו User Interface. או בעברית, עיצוב ממשק משתמש וחוויית משתמש.

3. כתיבת תוכן איכותי

בטח שמעתם לא פעם את הביטוי "תוכן הוא המלך" כיום יותר מתמיד, כולם יודים שתוכן הוא המלך. גולשים, גם אם לא קוראים את כל המאמר המלא בעמוד מסוים, הם קוראים את הכותרות, התתי כותרות, משפט פה ומשפט שם, ויש כאלו שאפילו קוראים את כל המאמר או את רוב הפסקאות. תוכן איכותי יגרום לחיבור הגולש למותג שלכם, לחוויה חיובית של הגולש וחיזוק הביטחון שלו ליצור עמכם קשר.

4. פיתוח האתר

בניית האתר על פי האיפיון ועיצוב הממשק שהגדרנו מראש, בשימוש בשיא קדמת הטכנולוגיה ובדגש על טעינה מהירה ואחסון בשרתים מאובטחים.

5. בדיקות

בדיקות QA לכל עמוד ועמוד באתר על מנת לוודא שהאתר נראה ועובד בדיוק לפי התכנון ומתאים לכל דרישות האיפיון שהגדרנו, בכל רזולוציית מסך – בין אם במסך מחשב נייח או נייד, טאבלט או מובייל.

6. עלייה לאוויר

מעלים את האתר החדש לאוויר בדומיין הסופי. תתחדשו, יש לכם אתר מקצועי ומרהיב שישרת את העסק שלכם עוד שנים רבות. אבל רגע, עוד לא סיימנו! עכשיו לשלב האחרון שהוא למעשה חשוב ביותר, והוא זה שיעשה את ההבדל בין אתר מדהים שאף אחד לא יראה לבין אתר מדהים שיביא לכם הרבה מאוד לקוחות:

7. קידום אתרים

שיווק דיגיטלי מקיף כולל בתוכו שני סוגים של טראפיק: אורגני וממומן, והשילוב בין השניים מחזק את הנוכחות של האתר ברשת פי כמה וכמה.

טראפיק אורגני – כלומר כזה שמגיע מתוצאות אורגניות המופיעות במנועי החיפוש, הוא הטראפיק האיכותי ביותר ללא ספק. כך מגיעים לאתר שלכם כל מי שחיפשו אקטיבית אחר פתרון, אותו אתם מסוגלים לספק עבורם – ומכאן הדרך לביצוע המכירה היא קצרה מאוד.

טראפיק ממומן – מגיע מקידום ממומן בשיטת PPC בגוגלפרסום ברשתות החברתיותדיוור ניוזלטרים והפצת תוכן שיווקי איכותי בעזרת כלי מדיה פרסומיים כמו אווטבריין וטאבולה.

קידום האתר מתבצע במספר מישורים:

  • כתיבת תוכן שיווקי עצמאי ומקורי, שנועד למצב אתכם כמומחים בתחום, מאונדקס היטב ובאופן ידידותי למנועי חיפוש.
  • קוד אתר נקי וקריא לרובוטים של מנועי החיפוש.
  • קישוריות פנים וחוץ.
  • מאות פרמטרים נוספים שצריך להתחשב בהם כגון תגיות מטה, כותרות מוגדרות לכל עמודי האתר, מפת האתר ועוד.

הרבה הצלחה בבחירת החברה לבניית אתרים המתאימה לכם ובבניית אתר אינטרנט מושלם לעסק שלכם.

מאמרים נוספים

סקרי מדיה חברתית

עולמות התוכן של השיווק הדיגיטלי מציעים מגוון כלים אפקטיביים לטובת מיתוג, חשיפה, קשרי לקוחות, קידום מוצרים, בניית מוניטין, מכירות ועוד. אחת הטכניקות החדשניות בתחום היא

קרא עוד »
דילוג לתוכן