תהליך העבודה

תהליך העבודה

תהליך העבודה מובנה וכולל בתוכו מספר שלבים שמטרתם להבטיח הגעה לתוצאה הרצויה ללקוח:

1. פגישה – תפקידה לקבוע את המטרות שהלקוח רוצה להשיג ולהתחיל לגבש את המהלכים השיווקיים שבהם ננקוט על מנת להגיע למטרות הרצויות בתקציב הנדרש.

2. בריף – יכתב ע"י Web-Innovation ויועבר לאישור הלקוח. הבריף כולל בתוכו את כל התוכנית השיווקית שתיגזר מהמטרות והתקציב. בה יתוארו הפלטפורמות בדיגיטל שבהן יעשה שימוש ופרטים נוספים אחרים.

3.מחקר – לאחר אישורו של הבריף Web-Innovation תחל בתהליך של מחקר מעמיק על הנעשה בתחום המדובר באינטרנט ובשיווק הדיגיטלי בפרט. בדיקת מתחרים, עלויות של מילות מפתח, קריאטיבים ועוד.

4. קביעת אסטרטגיה – לאחר סיום עבודת המחקר Web-Innovation בשיתוף הלקוח יקבעו את האסטרטגיה הסופית.

5. בניית קמפיינים – נעשית לאחר שיש את כל הנתונים, והחומרים הדיגיטליים (באנרים, מודעות…), בשלב זה ניגשים לפלטפורמות שנבחרו ומגדירים את הקמפיינים בפועל.

6. אופטימיזציה – לאחר העלאת הקמפיינים לאויר , Web-Innovation תתחיל לעקוב אחר הביצועים שלהם ותחל בתהליך אופטימיזציה שתכליתו הוא למקסם את התקציב למקסימום האפשרי על מנת שהמטרות שהוצבו בתחילת התהליך יושגו בדרך היעילה ביותר.

צרו קשר עכשיו

השיווק ברשת חייב להביא לעסק שלכם תוצאות אמיתיות. לפגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות שלחו פרטים:

דילוג לתוכן