שיווק במייל

על פי המגזין הכלכלי "פורבס", כ-91% מהעסקים שעובדים עם שיווק במייל מדווחים על עלייה בהכנסות כתוצאה מדיוור אלקטרוני. "פורבס" קובע גם שכ-81% מהגולשים לא פוסלים על הסף מיילים שיווקיים. אז אם הייתם בטוחים ששיווק במייל הוא טכניקה ש"אבד עליה הקלח" הנה הזדמנות לעשות חישוב מסלול מחדש.

שיווק במייל הוא פרסום דיגיטלי שנהנה מכמה וכמה יתרונות. חשיפה לקהלי יעד ממוקדים, יצירת קשר אישי עם הלקוחות, שימור לקוחות, ניהול מוניטין, הצפת חדשות והתרחשויות בעסק, השקת מבצעים, הגדלת היקף המכירות ועוד. זוהי פלטפורמה המאפשרת מעקב שוטף אחר הצלחת הקמפיין. כמה נכנסו למייל, כמה יצרו קשר, כמה עברו לעמוד הנחיתה ו/או לאתר האינטרנט של העסק וכדומה.

דיוור אלקטרוני הוא פלטפורמה מצוינת של שיווק דיגיטלי אשר מוכיחה את עצמה הן בקמפיינים שמנוהלים על ידי ארגונים גדולים והן עבור עסקים קטנים ובינוניים. זאת, כל עוד השיווק נעשה במקצועיות ובסטנדרטים בלתי מתפשרים. חברה מקצועית שמכירה את התחום תוכל למקסם מהלך של דיוור אלקטרוני לכדי מנוע שיווקי איכותי מאין כמוהו.

במסגרת השירות אנו בונים ללקוח תוכנית תוכן מפולחת לסגמנטים השונים של הלקוחות, הלקוחות הפוטנציאליים ורשימות התפוצה. התאמת התוכן ובניית התוכנית מביאים לתוצאות מקסימליות בעלויות נמוכות.

חלק מהתהליך הוא בנייה של מערך הפצת ניוזלטרים אוטומטי שאחרי הפעלתו בעל העסק אינו צריך לבצע פעולה אקטיבית כלשהיא.

צרו קשר עכשיו

השיווק ברשת חייב להביא לעסק שלכם תוצאות אמיתיות. לפגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות שלחו פרטים:

דילוג לתוכן