יש לך אתר איקומרס? רוצה לדעת איך הפכנו תוך חודש אחד 2,991 ש"ח להכנסות של 54,334 ש"ח?

מניסיוננו בקידום מוצלח של יותר ממאות עסקים בשנים האחרונות, למדנו שבעולם הסחר האלקטרוני יש 3 טעויות קריטיות שמונעות מאתרי איקומרס להיות ריווחיים.

עולם האיקומרס בישראל ובעולם לוהט מתמיד. לא היינו צריכים באמת לחכות לקורונה בשביל שתלמד אותנו על חשיבותו, אבל המגפה נתנה לו משנה תוקף ועסקים רבים מיהרו לעבור לדיגיטל במהלך השנה האחרונה.

תכירו לדוגמה לקוח שלנו, שאנחנו משווקים אותו מספר חודשים ומנהלים עבורו את כל השיווק הדיגיטלי בפייסבוק, גוגל ודיוורים ישירים (ניוזלטרים), בתקציב מדיה של 10,000 ש"ח בחודש.

הצלחנו תוך זמן קצר יחסית להביא את הקמפיינים שלו להחזר השקעה מעולה, העומד על יותר מפי 18 על כל שקל שהוא משקיע בשיווק בפייסבוק. חשוב לזכור שזה רק ההחזר הישיר – בנוסף העסק שלו קיבל קרוב ל-200 פניות של לקוחות שביקשו לברר פרטים נוספים על המוצרים והתקדמו בהמשך למכירות רבות בקופה. כך שבפועל החזר ההשקעה שלו גבוה אף יותר – וכל זה רק בחודש אחד! 

הגדלת הכנסות

מניסיוננו בקידום מוצלח של מאות עסקים בשנים האחרונות, למדנו שבעולם הסחר האלקטרוני יש 3 טעויות קריטיות שמונעות מאתריי איקומרס להיות ריווחיים אם נמנעים מלעשות אותן, אפשר להגיע לרווחים משמעותיים

  1. זאת לא חוכמה: אי שימוש, או שימוש לא נכון, בכלי השיווק החכמים והמתקדמים ביותר שגוגל ופייסבוק מציעים. כיום פייסבוק וגוגל מאפשרים שורה של כלים דיגיטליים לשיווק אפקטיבי של אתרי איקומרס. היכולת לבנות קטלוג מוצרים על בסיס הקטלוג שבאתר שלכם ולשווק אותו לקהל הנכון ובזמן הנכון, עם המסר הנכון  – מביאה לתוצאה מעולה. בעזרת הכלים החכמים תוכלו להגיע לקהלי רימרקטינג שביקרו באתר, אך עדיין מתלבטים ולא השלימו את הרכישה בכניסתם הראשונה, ולקהלים חדשים יותר, במטרה להגדיל את רשימת הלקוחות הפעילים באתר.

  1. לאן אתם ממהרים? הבנה חלקית של תהליך השיווק שאמור לספק את הלקוחות הרווחיים ביותר לאורך זמן שיווק אתר איקומרס הוא תהליך שבו אתם צריכים כל הזמן להביא לקוחות חדשים ובמקביל לשמור על הלקוחות הקיימים. הבאתו של לקוח פעם ראשונה לאתר עלולה להיות יקרה ואפילו לעיתים לא רווחית. השאלה האמיתית היא מה קורה אחר כך. האם בעזרת הכלים הדיגיטליים והמסרים הנכונים הצלחתם להפוך את הלקוח החדש ללקוח קבוע, שיחזור שוב ושוב לרכוש באתר? שם טמון הנתון האמיתי שאותו צריכים למדוד לאורך זמן והוא -life time value) LTV). כמה שווה הגולש לאורך כל חייו כלקוח של העסק. בנתון הזה טמון נתון הרווח האמיתי של העסק – ולא תמיד רק בתוצאות המיידיות של הקמפיינים בפלטפורמות השונות. תזכרו, ה-Data שהעסק צובר עם הזמן הוא בעל ערך ומשמעות רבה וחייבים להשתמש בו בצורה הנכונה.

  1. לא צריכים אף אחד: לנסות לנהל באופן עצמאי את שיווק אתר האיקומרס שלכם לא קל להביא לקוחות חדשים לקנות באתר שלכם והתחרות ברוב הנישות גדולה מאד. לגרום ללקוח להוציא את כרטיס האשראי ולרכוש דווקא אצלכם, זאת משימה מאתגרת בכל פעם מחדש. המדיה שאתם משלמים לפייסבוק, גוגל ופלטפורמות אחרות, יקרה ואחוזי ההמרה בעולמות האיקומרס נמוכים מאד יחסית.


    לכן יש צורך לדעת למצות בצורה מקצועית את כל הכלים והשיטות כדי למקסם את תהליך השיווק שלכם ולגרום לתוצאה הסופית להיות משתלמת וריווחית. רק סוכנות דיגיטל מנוסה, שמתמחה באתרי איקומרס ומביאה תוצאות בשטח, תוכל לעשות זאת בהצלחה גם עבורכם. סוכנות כזאת תיתן לכם את כל הערך המוסף שלה והיא יכולה להיות ההבדל הקריטי בין שיווק הפסדי ולא אפקטיבי,  לכזה שהוא ריווחי מאד עבורכם.

בואו נדבר: אם תקציב המדיה שלכם מעל 10K₪ לחודש, והחלטתם שגם אתם רוצים לעלות שלב בדיגיטל, תשאירו פרטים ונראה יחד מה אנחנו יכולים לעשות גם עבורכם, לחצו פה ופנו עכשיו

מאמרים נוספים

סקרי מדיה חברתית

עולמות התוכן של השיווק הדיגיטלי מציעים מגוון כלים אפקטיביים לטובת מיתוג, חשיפה, קשרי לקוחות, קידום מוצרים, בניית מוניטין, מכירות ועוד. אחת הטכניקות החדשניות בתחום היא

קרא עוד »
דילוג לתוכן