ניהול קמפיין מימון וגיוס המונים

היום יותר מתמיד קמפיינים של גיוס ומימון המונים נפוצים מאד. המטרות לגיוס המימון באות מתחומים שונים: יצירה (ספרים / מוזיקה וכדומה), בניית עסק או תרומות. קמפיין שכזה אמור להגיע ליעד הגיוס שהוגדר אחרת בעלי הקמפיין אינם זוכים לקבל את הכסף.

על מנת להגיע ליעד הגיוס מומלץ לפנות לשיווק הדיגיטלי על מנת להגדיל את קהל המגוייסים למטרה. הכלים הם בדרך כלל פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות.

לחברת Web-innovation הניסיון בניהול קמפיינים מסוג זה ומאחוריה הצלחות הן בתחום היצירה והן בתחום התרומות.

צרו קשר עכשיו

השיווק ברשת חייב להביא לעסק שלכם תוצאות אמיתיות. לפגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות שלחו פרטים:

דילוג לתוכן